Bitterfitta deluxe

Jag har inte skrivit något på en månad, och det är för att jag inte kan.
Det blir bara bittert. Det blir bara argt. Det blir bara gnälligt.
Jag har varit i det här upprörda stadiet länge, sedan början av november ungefär tror jag,
för det var då skolan började bli övermäktig.
Så jag ska vara saklig.
På 15 dagar ska jag göra detta:

- Plugga till fem tentor, samt klara dessa innan den 16 januari.
- Tvätta alla mina kläder
- Handla det sista inför resan
- Läsa 878 sidor
- Städa
- Beställa böcker till nästa kurs
- "Avskedsfika" med mamma & pappa
- Åka till Kina.
Tycker ni att det låter rimligt?
Bra. DÅ KAN NI GÖRA DET ÅT MIG!!


Ett visumkina och vad jag hellre skulle göra än att plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0