Kan ju inte bli så mycket bättre



Tjenare mannen!
De senaste dagarna då jag inte bloggat har jag:
- Stigit upp klockan sex (efter några få timmars sömn) för att spurtplugga inför tentan några timmar senare.
- Gjort tentan och pendlat mellan lättnad, apati och mentala gråtattacker.
- Gått vilse i Tynnered.
- Skällt ut min mormor inför halva släkten.
- Blivit apkalaspackad.
- Gjort pussmärken (och fått själv också för den delen) på Linafina.
- Gått ut i Borås för första gången på typ ever.
- Blivit raggad på av en av mina bästa vänners storebror.
- Varit bakfull.
- Firat pappa.
- Åkt hem till Göteborg.
- Somnat.
- Vaknat av borrljud.
- Läst Anna Politkovskajas "Rysk dagbok" och tänkt "idag ska jag gå på promenad".

Så nu vet ni vart ni har mig

Kommentarer
Postat av: malin

varför skäller man på sin mormor? haha :D

2011-03-28 @ 14:36:55
Postat av: Mia

Malin: Det finns väl många anledningar till att skälla på sin mormor ;)

Men jag gjorde det för att jag tyckte att hon var korkad när hon stolt deklamerade att hon var emot vindkraft för att vindkraftverken "är så fula att titta på". Den globala uppvärmningen och radioaktiv strålning är tydligen bara fjuttsaker jämfört med att landsbygden inte blir lika vacker.

2011-03-28 @ 21:58:04
URL: http://miamedknuff.blogg.se/
Postat av: Liza

Typ 5 inlägg på någon vecka, men nu är det tyst igen :O



Blogga rå? :D

2011-05-15 @ 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0